Tiba-tiba meracau cakap Cina, dua sahabat kena usik ketika

AKIBAT dikatakan tidak menghormati makhluk lain daripada alam ghaib, sepasang sahabat berdepan ‘gangguan’, sebagai pengajaran.

Kisah mereka itu diceritakan semula oleh seorang lelaki bernama Saif di laman Twitter, di mana ia dialami oleh rakannya sendiri.

Menurut Saif, kejadian berlaku ketika rakannya dalam perjalanan dari Pontian menuju ke Batu Pahat, Johor untuk mengambil stok barang.

“Kisah bermula pukul 2 pagi, kawan aku ni memang selalu ulang alik dari Pontian ke Batu Pahat.

“Waktu kerja pun tak menentu. Jadi ada masanya dia kena pergi ambil stok barang kat Batu Pahat tengah-tengah pagi buta.

“Macam biasa, laluan setiap kali nak sampai ke bandar Batu Pahat tu agak gelap lagi-lagi kalau tengah malam. Waktu tu kawan aku ni berdua dengan seorang lagi budak tempat kerja dia,” kongsi Saif.

ARTIKEL BERKAITAN: Penemuan 10 khazanah purba ini gemparkan dunia… hayati kisah misteri di sebaliknya

Sungguhpun perjalanan hanya mengambil masa sekitar sejam, namun disebabkan waktu awal pagi, rakan sepejabat yang bertindak sebagai pemandu kedua sempat melelapkan mata seketika.

“Tepat pukul 2 pagi waktu dia lalu je kawasan selekoh tu, dia ada ternampak kelibat lembaga perempuan…

Untuk artikel penuh, layari https://www.mstar.com.my/xpose/mistik/2022/09/01/tiba-tiba-meracau-cakap-cina-dua-sahabat-kena-usik-ketika-lalu-kawasan-bukit-kelicap-mujur-tak-ikut-masuk-dalam-istana-lama

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published.

Previous Post

“Tukar kain darah ke tu?” – Wanita baru lepas bersalin

Related Posts