Tak bersih diri selepas urus kes accident, rumah sewa polis

LUMRAH hidup bujang apabila merantau ke tempat orang, ramai anak muda memilih untuk berkongsi rumah sewa bagi menjimatkan perbelanjaan.

Seorang pemuda dikenali sebagai Kamarul Affiq mendakwa rumah sewanya di Pasir Gudang, Johor, diganggu makhluk halus, sekitar awal tahun lalu.

Memulakan ceritanya, Kamarul Affiq berkata dia menyewa kediaman dua tingkat itu bersama dua individu yang bekerja sebagai polis dan guru.

Kelibat berbungkus atas katil

“Aku sewa ni tiga orang dan rumah ni ada empat bilik. Sebuah bilik tingkat bawah, tiga bilik tingkat atas. Kami bertiga duduk seorang satu bilik tingkat atas. Bilik bawah untuk tuan rumah. Dia balik satu atau dua kali sebulan untuk jengah rumah.

“Peristiwa tu berlaku dalam pukul 12 malam. Aku baru balik kerja. Bila aku sampai je rumah, aku tengok motor dua housemate aku tak ada. Mungkin mereka kerja malam atau main futsal. Jadi aku masuk je dalam rumah. Dah penat, bagi salam pun tak, basuh kaki pun tak, terus aku masuk. Bila aku nak tutup pintu bilik, aku dapat rasa ada angin menyapa ke muka. Terus naik bulu tengkuk aku.

“Aku pergi dapur, minum air, lepas tu kembali semula ke ruang tamu. Weh aku nampak pintu ruang tamu terbuka luas….

Untuk artikel penuh, layari https://www.mstar.com.my/xpose/mistik/2023/01/12/tak-bersih-diri-selepas-urus-kes-accident-rumah-sewa-polis-diganggu-pocong-muka-hancur—sama-macam-mayat-kemalangan

Total
0
Shares
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

Kenali tanda-tanda anda disihir, guru kongsi ‘amalan air

Related Posts